אחת הסכנות המטרידות לרוכבים על כלי רכב דו גלגלי היא בורות בכבישים ובחניונים. כשרכב דו גלגלי נכנס לבור הוא נמצא בסכנה ממשית שעלולה לעלות לו בחייו. לכן בורות בכביש הם מטרד רציני וסכנה גדולה לרוכבים המענה הוא תיקון הבור באופן מיידי.
הפתרון פשוט אספלט קר
בורות בכביש הם תופעה שכיחה ויחד עם זאת הפתרון הוא קל ופשוט, אספלט קר מאפשר למלא באופן מיידי את הבור ובזמן קצר ניתן לפתור את המפגע ללא עיכובים מיותרים. התיקון בבור או בסדק בכביש לא דורש בעל מקצוע מיוחד לכך וכל אחד יכול לבצע זאת למרות שמדובר בעבודה פיזית (לפעמים מאומצת) השלבים הם די פשוטים: מיליו הבור באספלט קר, הידוקו עם את חפירה והשטחתו עם מעדר. ניתן להיעזר במאמר: תיקון בורות עם אספלט קר מוכן לעבודה
למה דווקא אספלט קר?
אספלט קר הינו חומר גרגירי בעל אלסטיות המאפשרת מילוי קל של בורות בצורות שונות ולאחר הידוקו הוא כמעט ולא משנה את ניפחו וכך הבור נשאר מלא בכל תנאי מזג האוויר מה שלא קורה עם חומרים אחרים כמו מילוי בורות בחול / אדמה, לאורך זמן הבור שהתגלה מחדש. בנוסף לעמידות החומר הופן התיקון קל מאוד ומחירו רק כמה עשרות שקלים כך שתיקון בור אחד או שתיים בחינה אינה פעולה מסובכת או יקרה ולא דורשת בעל מקצוע (רק מתנדב מהדיירים בבניין).
אספלט קר או אספלט חם?
למעשה תיקונים קטנים נעשה עם אספלט קר בגלל שאינו דורש מאמץ לוגיסטי גדול ואין צורך באלסטיות ברמה גבוהה כפי שיש באספלט חם, בנוסף אספלט חם משמש לסלילת כבישים גדולים בגלל שניתן לבצע את סלילת הכביש באופן מדוייק ומהיא יותר עם אספלט חם להבדיל מאספלט קר שרמת האלסטיות שלו פחות טובה לסלילת כבישים.
שמרו על בטיחות של משתמשי הדרך
גלו אחריות ובפעם הבאה שאתם רואים מפגע בטיחותי דווחו לגורם האחראי. במידה ויש בור אצלכם בחניה תקנו אותו בקלות עם אספלט קר ותמנעו תאונות מצערות בעתיד. המליצו לוועד לתקן סדקים ובורות עם אספלט קר לפני החורף במיוחד.